nedjelja, 24. studenoga 2013.

Pobjeda za kraj sezone

Ligu smo završili pobjedom u Karlovcu od 5:1 i osvajanjem četvrtog mjesta. Kad sam počeo igrati za HRT prije gotovo 5 godina u Karlovcu smo slavili s 6:0, međutim nije baš lako opet ostvariti takav rezultat. Ipak, uz dva remija i četiri pobjede uspjeli smo opet ostvariti sigurnu pobjedu. Naravno, ja sam opet u svojoj partiji igrao na manje od minutu, ali na kraju sam uspio realizirati prednost.

I Karlovac i mi smo završili u sredini tablice i sljedeće godine ćemo se opet sastati. Od ovog meča je bila zanimljivija borba za vrh i dno. Plasam u treću ligu je već prije osigurao klub invalida, a u zadnjem kolu je plasman izborila i Sveta Nedelja. Končar je unatoč pobjedio protiv vodećeg završio na trećem mjestu zbog lošijeg zbroja pojedinačnih bodova u partijama. S dna ispadaju druga ekipa PIK-Vrbovca i Maksimira. Na kraju se Maksimir unatoč visokoj pobjedi nije uspio izvući jer su Vrbani uspjeli dobiti Jastrebarsko i tako izbjegli ispadanje.

Sljedeće sezone opet imamo priliku izboriti se za viši rang. Po igračima to svakako zaslužujemo, ali kao što to pokazuje ova godina ništa nije garantirano.

Nema komentara:

Objavi komentar