subota, 16. studenoga 2013.

HRT - Odra 4:2

U meču bez nekog pretjeranog rezultatskog značaja za nas uspjeli smo dobiti vrlo dobre protivnike iz Odre. Ja sam se dosta mučio u svojoj partiji da bi tek u dalekoj završnici dobio. Daleko sam od igre kakvu sam pokazivao prethodnih godina. Ostale partije nisam pratio tako da nemam ništa posebno za napisati.
Od igre i rezultata zanimljiviji su protivnici. Š.K. Odra je jedan od rijetkih klubova koji radi s djecom, ima svoje prostore i ima i svoje web stranice na kojima redovito izvještavaju o svojim aktivnosti. I za ovo kolo je dan prilično brz komentar koji se može pročitati na http://sahovski-klub.com/?p=2656 . Šteta što takvih klubova nema više.
Sljedeće kolo je ujedno i zadnje, a gostujemo u Karlovcu. Kako stvari stoje neće biti dogovorenog remija, što me veseli, pa bi eventualnom pobjedom mogli završiti na časnom 3. mjestu.

Nema komentara:

Objavi komentar