petak, 25. listopada 2013.

HRT - Stjepan Bosak 3:3

Na žalost nismo uspjeli pobijediti vodećeg tako da smo i dalje izvan grupa koja bi išla dalje da se sada završi liga. Naš protivnik je praktički osigurao prvo mjesto, a mi imamo još tri kola da se nekako proguramo, što nije nemoguće, ali osim što moramo pokazati dobru igru treba nam i malo sreće.

Sam rezultat protiv kluba invalida je realan. Ovoga puta sam ja ostao zadnji protiv vrlo solidnog Rosandića, ali nisam uspio dobiti partiju, iako sam nakon otvaranja postigao vrlo izglednu poziciju. Na kraju sam čak malo i forsirao u pokušaju da iščupam pobjedu ali nije išlo. Ostali kao i do sada. Vukić je opet izgubio ali zato nas je izvuklo specijalno pojačanje iz Pule na petoj ploči - Zlatko Konić.

U sljedećem kolu idemo u goste pretposljednjem Maksimiru.

 

Nema komentara:

Objavi komentar