petak, 11. listopada 2013.

Prvo kolo prva pobjeda


Jesenski dio je započeo odlično. Pobjedom od 4,5:1,5 protiv Končara smo preskočili našeg protivnika na tablici i zasjeli na drugo mjesto koje vodi u treću ligu. S obzirom na sastav ekipe i raspored partija do kraja imamo dobre šanse da se tu i zadržimo.

Ja sam svoj debi nakon gotovo godinu dana neigranja zaključio relativno rutinskom pobjedom protiv Šribara u Katalonci. Držao sam tipičnu malu Katalonsku prednost sve dok protivnik nije grupo pogriješio što je odlučilo partiju u potezu. Kuriozitet ovog meča je da je suigrač do mene izgubio partiju u osam poteza! Koliko se sjećam išlo je 1.e4 e5 2.d4 exd4 3.c3 dxc3 4.Lc4 cxb2 5.Lxb2 Sc6 6.Sf3 Sf6 7.e5 De7 8.De2 i tu je negdje crni predao. Na svu sreću taj nas brzi poraz nije omeo i do kraja smo samo nizali pobjede. Jedino je Basarić, koji je ostao zadnji za stolom, remizirao svoju partiju.
 
Uvjeti igre standardno loši, sala za igru u Domu sportova bez ijednog prozora dočeka svakog pridošlicu specifičnim vonjem ustajalog zraka. Na žalost, mi koji smo prisiljeni tamo igrati šah priviknemo se na te uvjete, tako da nakon par minuta i ne osjetim u kakvim uvjetima igram. Valjda ću doživjeti dan kad će se ovakva natjecanja maknuti u neke primjerenije prostorije, ako ništa drugo barem da imaju funkcionalnu ventilaciju.
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar