srijeda, 23. ožujka 2011.

Končar - Petrinja 1:5



Prošlu nedjelju zabilježili smo još jednu sigurnu pobjedu, što je s obzirom na razliku u snazi očekivani rezultat. Igralo se u meni dobro poznatim prostorijama Končara, gdje sam prije dvije godine igrao na prvoj ploči za ekipu HRT-a (o tome sam već pisao na ovoj stranici) protiv Končara koji se na kraju te godine s nama plasirao u treću ligu. Prošle godine je u istom prostoru, u zadnjem kolu, ekipa Siska osigurala plasman u drugu ligu. Valjda će i ove godine biti slično, iako smo u ovom trenutku ipak još daleko od plasmana u viši rang.

Za razliku od zadnje dvije godine kada sam na prvoj ploči igrao protiv Šlibara, ovoga puta sam imao ipak nešto lakšeg protivnika - Zdenka Padjena - koji se na gornjoj fotki ne vidi jer se nalazi iza objektiva. Kao šahista, Padjen je prilično slab jer nema živaca za borbu, ali je zato puno poznatiji kao novinar, fotograf, pratitelj skijaša i šahista i komentator svih navedenih zbivanja na svom blogu. Na kraju, nisam imao većih problema dobiti partiju.

Na prvoj ploči su igrali Šebenik i Šlibar, i zbog razlike u kvaliteti bi se mogla primijeniti tipična sintagma da je Šebenik rutinski obavio posao. Iako zapravo nije bilo baš tako lako, Šlibar se jedno vrijeme dobro držao, ali na kraju se nije mogao oduprijeti.

Na ostalim pločama također očekivan razvoj događaja. Zapravo, o partijama na zadnjim pločama ne mogu puno govoriti jer ih nisam baš pratio, osim svoje partije jedino sam bacio oko na susjedne stolove. Susret Šlibar - Šebenik sam već opisao, a s moje desne strane se odigravao zanimljiv meč između Subotičanca i Hrvačića. Zanimljiv, jer je Subotičanec igrač koji ima blizu 80 godina a još drži rejting iznad 2200! Još se sjećam kako je prošle godine, dok sam još igrao za HRT, s lakoćom otpuhao Stipića. Uz to, s bijelim figurama je izuzetno čvrst, tako da se ne možemo žaliti što je ta partija završila sigurnim remijem.

Već ove nedjelje ugošćujemo moju bivšu ekipu - HRT, što će biti možda i najzanimljiviji meč ove sezone.

4 komentara:

  1. Po mome skromnom mišljenju očekujem puno zanimljiviji meč protiv ekipe ŠK"Krapina". Koja je vrlo čvrsta i ujednačena ekipa. Veselim se što će tvoja bivša ekipa ŠK"HRT" doći u najjačem sastavu.Predvođena FM Radivojem Vukićem.Očekujem visoku pobjedu naše ekipe.
    Neven

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam mislio nešto napisati o tom najavljenom dolasku Vukića, ali ne volim se baviti nagađanjima. Osobno, čiso sumnjam, ali ok, neka dođe čovjek.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako mi je rekao Čupo ( Srđan Basarić) ,Vukić će službeno boraviti 2 tjedna u Hrvatskoj.
    Neven

    OdgovoriIzbriši
  4. Čupo?! To je neki teletabis?

    OdgovoriIzbriši