srijeda, 18. ožujka 2009.

Još jedna sigurna pobjeda!

Sjajan početak lige se nastavlja. Pobjedom u trećem kolu, protiv izravnog konkurenta, ekipe ŠK Končar, odvojili smo se sami na vrhu tablice. Nakon trećeg kola, jedino mi imamo maksimalan učinak, dok su iza nas četiri ekipe sa po dva boda manje.

Sjajna situacija, s obzirom da smo ja i Stipić kasnili dvadesetak minuta na početak meča. Odnosno, kasnili smo mojom krivnjom, jer sam potpuno zaboravio pokupiti suigrača u Dubravi i onda sam se morao brzinski vraćati i voziti Stipića na početak partije. Sve je to bilo obilježeno i mojim skokom kroz prozor prostorija našeg domaćina, da bi si skratio put do auta i što prije dojurio do tramvajske stnice gdje me čekala naša treća ploča.

Naravno, Đuro je cijelo vrijeme vrtio glavom, i zanovijetao zbog izgubljenog vremena, ali s druge strane, malo rekreacije i trčanja prije partije mi je dobro došlo. Na svu sreću, meč je krenuo odlično. Joško je brzo s bijelima unakazio svog protivnika u Zmajevni i poveli smo 1:0. Nakon još sat vremena igre Mikec je remizirao vrlo kaotičnu poziciju, i u tom trenutku vidim da nam se pobjeda smiješi, jer smo i na ostalim pločama stajali jako dobro. Uskoro stabilni Stipić remizira a Mitrović dobija svoju partiju, tako da sam ja u boljoj poziciji ponudio remi, što mi je protivnik prihvatio i meč je bio odlučen. Na kraju je i Andrija remizirao, za konačan rezultat 4:0 za nas!

Dolje donosim svoju partiju, u kojoj sam sigurnom kontrolom igre u pogodnom trenutku omogućio da prelomimo meč u našu korist.

Nema komentara:

Objavi komentar