srijeda, 16. ožujka 2011.

Promjena kluba i nova sezona

Od mog zadnjeg posta puno se toga promijenilo. Najvažnija novost je da sam promijenio klub i od ove sezone igram za Petrinju. S obzirom da sam prije dvije godine pametno izabrao adresu bloga - sahklub.blogspot.com, sada ne moram mijenjati adresu. Dovoljno je bilo dodati drugi opis i naslov, i ovaj blog može slobodno funkcionirati kao blog drugog šahovskog kluba.

Naravno, neslužbeni, jer se "službeni" blog šahovskog kluba nalazi na adresi skpetrinja.blogspot.com. Ipak, taj blog je hakiran još prošlo ljeto i faktički je mrtav, pa će se zapravo nove informacije o rezultatima kluba za sada moći pročitati na ovom blogu.

Inače, što se tiče ove sezone u trećoj ligi, situacija je bitno drugačija. Prošle godine su čak četiri kluba imala neku vrstu ažuriranih web stranica s izvještajima s odigranih kola, a izgleda da ću ove godine u cijeloj ligi samo ja nešto suvislog pisati. ŠD Sisak ima svoje ažurirane stranice, ali oni su otišli u drugu ligu, ŠK Ogulin se na žalost ugasio, blog ŠK Petrinje više nije funkcionalan a mojim odlaskom iz ŠK HRT-a taj klub je izgubio svoje stranice a sumnjam da će ih tamo netko drugi ponovo obnoviti. Od ostalih klubova nitno niti je imao web stranice niti ih ima sada.

A sad na rezultate. Dakle, prošlu nedjelju je odigrano prvo kolo treće lige, i ostvarena je prva pobjeda! Ugostili smo ŠK Odru iz Novog Zagreba, po rejtingu treću ekipu lige. Radi se o dosta ujednačenoj ekipi, gdje se svi nalaze unutar 200 rejting poena. Ipak, prilično sigurno smo došli do pobjede i na kraju je rezultat bio uvjerljivih 4,5-1,5. U partijama nije bilo većih šokova, jedino je možda moj kum na drugoj ploči dobio u malo slabijoj poziciji zahvaljujući velikom previdu protivnika, ali i to je šah.

Ja sam svoju partiju na prvoj ploči prilično uvjerljivo odradio. Bilo me je u početku malo trema jer pola godine nisam igrao partiju, a i treba se dokazati u novom klubu, ali od pocetka do kraja moj protivnik je ulazio samo u još slabiju poziciju.

Prvi led je probijen, i već za tjedan dana igramo u Zagrebu protiv Končara. Ove godine liga ima brzi ritam i u roku od mjesec dana će biti odigrani svi mečevi prvog dijela, tako da ću se vrlo brzo opet javiti.

1 komentar:

  1. Končar?! Jel to onaj klub za koji igra Rade iz Sloboštine? Malada, daj neki vic o Muji i Fati...

    OdgovoriIzbriši